.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین شنیده ها از گوشه و کنار سیاست

در جریان پیگیری های خبری ، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

* قرار است سید حسن خمینی به زودی سفری به پاکستان داشته باشد. گفته می شود این سفر به منظور فعالیت های درسی و پژوهشی وی است.

* شنیده شده در هفته های اخیر فشارهایی از بیرون وزارت بهداشت و درمان به دکتر دستجردی برای تعویض چند مدیر ارشد این وزارتخانه وارد شده است که خانم وزیر تاکنون مقاومت کرده است.

*گفته می شود یکی از کلان سرمایه داران که در بازار موبایل و مبل سرمایه گذاری کلانی کرده ، تاکنون از پرداخت مالیات 80 میلیارد تومانی خود به دولت شانه خالی کرده است.

*شنیده شده سه تن از نمایندگان مجلس برای دیدن بازی های جام جهانی فوتبال به آفریقای جنوبی رفته بودند. یکی از مراکز مخابراتی اسپانسر سفر این سه نماینده بوده است. گفته می شود رئیس مجلس از سفر این نمایندگان بی خبر بوده است.

* شنیده شده دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تلاش دارد برنامه ملاقات هاشمی رفسنجانی و آیت الله جوادی آملی را در دماوند که معمولا محل استقرار تابستانی آیت الله جوادی است، ترتیب دهد.

*در دیدار فرماندهان سپاه با فرمانده کل قوا، زمانی که معظم له در تحلیلی به دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی می پردازند؛ سردار مرتضی قربانی با لهجه شیرین اصفهانی و با احساس تمام می گوید؛ "عطر جمال خامنه ای صلوات" که ضمن عطر آگین کردن فضای حسینیه امام با ذکر صلوات ، لبخند را هم بر لبان حاضران از جمله مقام مقام معظم رهبری می نشاند.

*شنیده شده آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان با استعفای رئیس هیات نظارت استان تهران مخالفت کرده است. استانداری تهران درصدد انتصاب تهرانی به جای حسین طلا فرماندار سابق تهران بود.

*نتایج آماری یکی از مراکز نظرسنجی از مجموع قریب به 25 هزار شهروند تهرانی نشان می دهد نزدیک 62 درصد از مردم تهران موافق تعطیلی دو روزه ادارات دولتی برای مقابله با بحران گرما بوده اند.


منبع: مشرق


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.